Why are you doing this to me ? =='


 Haish ! Naseb badan =.=
hari hari macam nie , Grrr ! SABAR itu penting , nak buat macam mana , redha jelahh =.=
Awak oi !
Perkataan maap tuh baru jerk nak TERKELUAR dari mulut saya . Tapi ada sesuatu yang telah menghalang saya mengatakan perkataan maap itu .


" Aku sendiri tak tahu apa masalah aku . CEMBURU ? Tak masuk akal langsung ==' "

Maybe sebab saya takowt kehilangan awak . Grrr ! =='
tapi bila lihat uhh semua . tak ada semangat seyhhh nak hidup !!!
rasa macam nak ketuk2 jerk FB uhh bagi hilang mati di telan bumi . Hurmm


awak , semalam saya ada bagitau yang saya nak cakap sesuatu dengan awak . 
 awak nak tahu tak saya nak cakap apa ?

" Saya nak cakap yang semua salah saya ,  saya pentingkan diri , tak pernah nak paham awak and saya nak cakap saya nak mintak maap kat awak "
Tapi ayat tuh hanya berkata dalam hati saya bub ada sesuatu halang diri saya . 
Maapkan saya =='

SyakilaSalim
  

 






The Story End Like This (;