#Bahagia

Assalamualaikum ..


BAHAGIA ?
Semua orang bahagia kan ? tak kira lahh dengan FAMILY , KEKAWAN , BOYFIE :D
Tapi sekarang aku nak cerita aku bahagia dengan  my boyfie . 
setahun sebulan kitaorang berkenalan sudah cukup bahagia untuk aku . 
dia ajar aku tentang erti kehidupan 
dan yang paling aku suka ...
Dia sangat NAKAL !!
Susah sangat nak kawal kenakalan dia uhh . tapi aku bahagia , betul2 bahagia
aku terlalu bersyukur dapat jejaka seperti dia . 


✖ seorang yang kuat agama
✖ peyayang 
✖ pandai m'gambil hati aku
✖ pandai membawa diri tak kira di mana sahaja
✖ suka sakat and buli aku . :D
✖ Dan suka nasihatkan aku , tak kira lahh dalam pelajaran mahupun kehidupan . 
✖ dia banyak beri aku sokongan , semangat sampai2 aku jadi angau kat dia . 


#Walaupon dia tak hensem , comel  seperti jejaka di luar sana . tapi bagi aku , cukup lahh dia mempunyai hati yang sangat cantik , comel , dan hensem . sebab aku pilih dia bukan sebab dia hensem atau tidak , tapi di sebabkan keikhlasan hati dia menerima aku seadanya . 


ILOVEYOUALIFF 

Conteng : NSS

The Story End Like This (;