#Kecewa


Assalamualaikum ..

2:00 AM  
Malam yang m'buatkan hati ku pecah dek kaca terhempas di lantai . 
Hurmm . 
aku and boyfie maen tukar ONLINE MUKABUKU
perempuan mana tak saket hati , kecewa bila orang yang dia sayangi cintai bertahun2 berhubung dengan ex girlfie dia .
dari segi ayat nampak mcm aku ngokong . tapi kalau korang baca , hati korang pon boleh jadi macam aku .
Bila aku baca .

✖ Badan aku terus m'gigil
✖ Tangan aku sejuk
✖  Kepala aku pening
✖ aku terus demam

teruk bukan ? tapi bila pikir2 balik . 
dia sedang cuba untuk JUJUR dengan aku .
kalau tidak selama nie . mana nak bagi aku bukak FB dia .
inilah yang dinamakan dugaan and cabaran dalam percintaan .
Aku percaya dia and aku yakin dia boleh berubah . 
setakat abg adik xada masalah kan ?
cuma tuh lahh . Ayat uhh . Huwaaaaa !

#SUDAH ! teringat kata2 Abg Ammar " Tak baek kutuk orang yang kita sayangs . terima lahh diri dia seadanya kalau betul adik sayangskan dia . sentiasa berdoa agar hubungan adik dengan aliff dapat restu daripada kedua2 orang tua kamo dan sentiasa berkekalan . Insya'allah , kalau adik ikhlas , doa adik akan didengari OlehNYA . Ingat pesan abg oke . adik abg budak yang baek "

Kalau setakat luahkan tak salah kan ? :DD
tapi aku rasa , aku tak kutuk kan ? Bagus ! GTG <3


"If you're not jealous, then you don't love the person. If you don't love the person, then you're not suppose to be jealous." ♥ 
 
Conteng : NSS


 


The Story End Like This (;